Simplify Cloud Innovation

Tickets aanmaken via CentraStage

Quick Tips
Data in de cloud veilig balk
Tickets aanmaken via CentraStage

Vervelend! Jouw device, of de software daarop, werkt niet zoals het hoort. Natuurlijk wil je snel geholpen worden. Wij zijn er voor je, denken met je mee en geven niet op totdat we een oplossing hebben. Contact opnemen kan op 3 manieren. In deze blog leggen we je uit hoe dit werkt met behulp van CentraStage. Je vindt CentraStage rechtsonder in de taakbalk terug en herkent het aan ons Synlogic logo.

Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker 😉

Voordelen CentraStage

Uiteraard kan je ons een email sturen of telefonisch contact met ons opnemen, maar met CentraStage heb je alle tools die je nodig hebt in 1:

  • direct alle benodigde informatie in 1x toesturen;
  • screenshots maken en toevoegen (max. 3 stuks);
  • inzicht in de voortgang na aanmaken ticket;
  • mogelijkheid om mee te laten kijken bij oppakken ticket.

Hoe werkt het?

  1. Ga rechtsonder in de taakbalk naar het Synlogic logo.
  2. Klik met je rechtermuisknop op het logo.
  3. Klik op ‘Maak screenshot en vraag support’.
  4. Vul de gevraagde gegevens in.
  5. Controleer alles en verstuur jouw verzoek.
CentraStage
Je vindt CentraStage in de taakbalk
screenshot support centrastage
Klik op 'Maak een screenshot en vraag support'
supportscherm centrastage
Vul de gevraagde gegevens in

Voortgang volgen

Zodra je het ticket verstuurt, ontvang je hiervan per e-mail een bevestiging. Via deze bevestigingsmail kan je jouw melding eenvoudig terugvinden in ons systeem. Hierdoor kan je ook de voortgang van jouw ticket volgen.

Werk je offline of is er geen netwerktoegang beschikbaar? Het is niet mogelijk om jouw melding op deze manier aan ons door te geven. Wacht totdat je weer online bent óf neem telefonisch of per e-mail contact met ons op. Je herkent de offline modus aan de zwart-wit weergave van ons logo.

Meekijken

Soms willen wij op je scherm meekijken om het probleem helder te krijgen. Op het moment dat we jouw ticket oppakken, krijg je een melding in je scherm. Nadat je toestemming hebt gegeven, kunnen wij met je meekijken. Zolang het ‘share’ symbool actief is, hebben wij toegang tot jouw apparaat. Zie je het slot icoontje staan? Dan kunnen wij niet (meer) met jou meekijken.

Vragen?

Heb je naar aanleiding van deze blog nog vragen? Onze collega’s zitten voor je klaar en helpen je graag op weg.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Stel ons jouw vraag

De Cloud uitgelicht!

Synlogic helpt jou graag met het samenstellen van jouw eigen reis door de digitale transformatie. Om je inzichten te geven delen we graag informatie die interessante voor je kan zijn.

Nieuws & Cloud Blogs
Synlogic info

vragen over jouw cloud uitdaging?

Onze cloud experts helpen je graag op weg met jouw cloud uitdaging.