Simplify Cloud Innovation

Synlogic 365 Support

Eenvoudig en snel
Data in de cloud veilig balk
Support
ICT support op afstand en toch altijd dichtbij

Supporttickets

Onze supportdesk bestaat uit kundige Cloud Engineers die er zijn voor jouw organisatie: van uitdagingen binnen jouw ICT omgeving tot (hulp)vragen van jouw medewerkers. Wij zijn er voor je, denken met je mee en geven niet op totdat we een oplossing hebben.

 Je kan ons bereiken via de volgende contactmogelijkheden:

  1. Synlogic logo (je vindt deze tool rechts onderin de taakbalk, eventueel door op het pijltje te klikken, en is herkenbaar als ons logo)
  2. Stuur een e-mail naar helpdesk@synlogic.nl
  3. Bel naar 038 454 2260, optie 1

Tip: Bekijk ook de veelgestelde vragen of lees onze Quick Tips.

Ons ticketsysteem beheert alle tickets op één plek. Hierdoor zit er geen verschil in doorlooptijd per kanaal. Met onze verschillende types Managed Cloud Services en Service Level Agreement (SLA) maak jij zelf de keuze hoe snel en op welk level Synlogic beheer en support geeft op jullie ICT Omgeving.

Vind snel een antwoord

Veelgestelde vragen

Het is mogelijk dat niet alle data wordt gesynchroniseerd. Om zekerheid te hebben is het verstandig om contact op te nemen met onze helpdesk om te voorkomen dat data verloren gaat.

Jouw bedrijfsgegevens zijn heel belangrijk. Daarom heeft Microsoft Het Vertrouwenscentrum opgezet. Je leest daar uitgebreide informatie over hoe Microsoft de privacy waarborgt.

Daarnaast zijn wij Microsoft Partner op het gebied van gegevensbeveiliging en zijn wij ISO 27001 en NEN7510 gecertificeerd.

Office 365 biedt standaard geen oplossing voor de back-up van data. Documenten die op de computer worden opgeslagen en daarna wordt gesynchroniseerd (bijv. via OneDrive voor Bedrijven) staan weliswaar op de computer en in de Cloud, maar dat is geen back-up. Als lokaal een bestand wordt verwijderd, dan wordt deze bijna direct ook in de Cloud verwijderd.

Als alternatief bieden wij een oplossing om data uit jouw Office 365 omgeving veilig te stellen via een Cloud-to-Cloud back-up. Daarmee ben je er zeker van dat alle data uit de Office 365 omgeving (OneDrive voor Bedrijven, SharePoint Online en mailboxen) veilig wordt gesteld. En, deze kunnen bijna oneindig lang worden bewaard.

Neem voor meer informatie contact op met een van onze Office 365 adviseurs.

Als een licentie via ons is afgesloten dan mag je deze berichten negeren. Helaas kunnen we niet voorkomen dat deze berichten worden verzonden. Bij twijfel controleren we graag jouw licenties. Neem daarvoor gerust contact met ons op.

Voor alle apparaten die verbonden zijn met Office 365 zul je apart de handtekening moeten instellen. Dat is best een hele klus, zeker als ze qua opmaak er allemaal hetzelfde uit moeten zien.

Synlogic biedt Cloud handtekening voor Office 365 die dit proces voor je veel makkelijker maakt. Via de Cloud handtekening maak je eenvoudig de gewenste professionele handtekening op. Deze handtekening wordt dan automatisch onder alle verzonden berichten geplaatst. Dat scheelt tijd en je hebt altijd dezelfde handtekening, ongeacht welk apparaat je gebruikt.

Door middel van BitLocker, een feature die vanaf Windows 7 te gebruiken is, kunnen harde schijven van de computer worden voorzien van een versleuteling. Alle data die dan wordt opgeslagen wordt automatisch versleuteld, waardoor deze bij diefstal of verlies niet in handen kan komen van derden.

Niet alleen harde schijven kunnen worden voorzien van deze beveiliging, maar ook mobiele datadragers zoals een USB stick.

Door middel van Intune, een onderdeel van de Microsoft Enterprise Mobility Suite, kunnen mobiele apparaten worden gemonitord en kan worden afgedwongen dat Bitlocker op mobiele apparaten aan moet staan. Zo behoud je controle over de veiligheid van de data die is opgeslagen op mobiele apparaten.

Door gebruik te maken van Microsoft Teams worden telefoonkosten verlaagd. Met Microsoft Teams communiceer je via chat, (video)vergaderingen en telefoongesprekken, werk je samen met geïntegreerde Office 365-apps, pas je je werkplek aan en bereik je meer. Met collega’s, maar ook met personen buiten jouw organisatie. Doordat je eenvoudig inzicht hebt in de beschikbaarheidsstatus van jouw collega’s kan je snel schakelen en werk je efficiënter.

Microsoft Teams is een onderdeel van Office 365. Neem contact op met een van onze Office 365 adviseurs voor meer informatie.

In geval van een onderbreking van de internetverbinding kunnen we ervoor zorgen dat binnenkomende telefoongesprekken worden doorgezet naar een ander (mobiel) telefoonnummer. Hierdoor blijf je ten alle tijde bereikbaar voor jouw klanten en leveranciers.

Neem voor vragen over onze VoIP oplossingen gerust contact op met onze VoIP en Communicatie Specialisten.

Ja, dat kan met een mobiele telefoon die verbonden is met onze VoIP oplossing. Je kunt zelf bepalen of je wil uitbellen met jouw mobiele telefoonnummer of vaste telefoonnummer. Dat kan per gesprek of op tijdsbasis worden ingesteld.

Neem voor vragen over onze VoIP oplossingen gerust contact op met onze VoIP en Communicatie Specialisten.

Nog geen klant?

Ook dan staan wij voor je klaar
Cloud Journey naar succes

Uiteraard kunnen wij organisaties die nog geen klant zijn, niet op dezelfde manier ondersteuning bieden als onze klanten. We hopen met bovenstaande veelgestelde vragen en/of onze Quick Tips al veel van jouw vragen te hebben weggenomen.

Toch nog geen antwoord gevonden op jouw vragen? Neem contact op via het contactformulier op deze pagina en ontdek wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen.

Onze cloud experts helpen je graag op weg met jouw uitdaging. 

Ontdek de mogelijkheden van de cloud